Conditii de acordare a garantiei:
Produs pentru uz personal.
In cazul in care produsul este neconform, livrat incomplet sau eronat, aveti obligatia sa anuntati vanzatorul in maxim 48 de ore de la livrare.
Pe durata Perioadei de Garantie AMIX SHOP ONLINE SRL garanteaza ca acest Produs nu prezinta vici de fabricatie cu privire la material sau la calitatea executiei.
Pe durata Perioadei de Garantie, AMIX SHOP ONLINE SRL se angajeaza, la propria alegere, fie sa repare, fie sa inlocuiasca Produsul sau elementele defecte ale Produsului, in mod gratuit, in conditiile prevzute de prezentul Certificat de Garantie si de legislatia nationala in vigoare (Legea 449/2003 si OG 21/1992)
Garantia oferita nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de OG 21/1992 si Legea 449/2003. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte impreuna cu accesoriile aferente. Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie insotite de factura fiscala si certificatul de garantie . In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul produsului, respectiv partea electronica.
CONDITII GENERALE DE ACORDARE A GARANTIEI LEGALE
Termenul de garantie pentru Bunul achizitionat de la AMIX SHOP ONLINE S.R.L. este de 2 ani de la data cumpararii pentru persoanele fizice si 1 an pentru persoanele juridice. Data cumpararii se considera a fi data inscrisa pe factura fiscala si pe certificatul de garantie.
CONDITIILE CERTIFICATULUI DE GARANTIE
In perioada de garantie aveti dreptul sa reparati gratuit orice defectiune a produsului dvs. care face obiectul garantiei, in conditiile respectarii recomandarilor si instructiunilor generale de utilizare, transport si depozitare incluse in Certificatul de Garantie. Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura. Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului. Raspunderea Vanzatorului, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare. In cazul in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul afecteaza functionarea produsului Bunul primeste respingere de garantie.
ATENTIE!
Produsele ce alcatuiesc un COD IP ( grad de protectie ) nu sunt rezistente la apa calda si apa sarata. Consumatorul este obligat sa raporteze orice defect fizic descoperit in momentul deschiderii coletului in termen de 24 de ore printr-un e-mail la adresa amixshoponline22@gmail.com insotit de poze deveditoare.
Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
1. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
2. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
3. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc.
4. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
5. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
6. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor, cauciuc, silicon si alte materiale etc.);
7. orice tip de deteriorari care nu intra sub incidenta raspunderii vanzatorului
Procedura de trimitere a produsului în service
Dacă produsul achiziționat prezintă defecte în perioada de garanție, vă rugăm să urmați pașii de mai jos pentru soluționare:
1. Notificare prealabilă: Trimiteți un e-mail la amixshoponline22@gmail.com, menționând defectele constatate, numărul comenzii și datele de contact.
2. Expedierea produsului: După confirmarea din partea noastră, trimiteți produsul prin curier la adresa: Comuna Vărăști, Județul Giurgiu, Șoseaua Principală nr. 52A, Cod poștal: 087245, Telefon: 0770 892 869
Important: Produsul trebuie trimis în ambalajul original sau unul adecvat, împreună cu certificatul de garanție și o copie a facturii. Costul transportului către service este suportat de către client, iar costul returului către client va fi acoperit de către noi dacă defectul se încadrează în garanție. Produsele expediate fără notificare prealabilă pot fi refuzate la recepție.
Pentru a trimite un produs in garantie va rugam sa ne notificati la:
Adresa de email: vanzari.amixshop@gmail.com
WhatsApp: 0770892869
La expedierea produsului prin curier clientul va ambala produsul in ambalajul original sau in alt ambalaj care sa asigure transportul in siguranta.
Daca reparatia nu se poate efectua, ca urmare a constatarii tehnicianului unitatii service, amixshop.ro va restitui valoarea achitata initial de catre client pentru a achizitiona produsul (exceptand valorile eventualelor taxe de transport sau altor servicii asociate) sau va inlocui produsul defect cu unul nou.